Kizárólag e-mailben, vagy a weboldal foglalási rendszerén keresztül érkező ajánlatkéréseket és foglalásokat fogadunk el. Telefonon, illetve közösségi oldalainkon érkezett érdeklődésekre kizárólag információt tudunk nyújtani.
A weboldal foglaéási rendszerében kitöltött adatok helyességért a Vendég vállal kizárólagosan felelősséget. A nem megfelelően kitöltött foglalási kérvényeket nem áll módunkban elfogadni.
Az általunk küldött árajánlat írásban történő elfogadása, illetve a bekért előleg határidőig történő megérkezése után egy e-mailt küldünk a foglalás visszaigazolásáról, amely időponttól a foglalás jogszerűnek minősül. A foglalás írásbeli visszaigazolásunkat követően válik garantálttá.
Férőhelyek száma a Csillagkabinokban:
Maximum 4 fő elszállásolására van lehetőség kabinoinként.
Minimum foglalható éjszakák száma: 2.
Kiemelt időszakban (ünnepnapok) a minimum éjszakák száma: 3
Kutyabarát szálláshelyként kutyát szívesen fogadunk, melynek díja 3.000 Ft / kutya / éj.
A foglalás garantálásához 50% előleg megfizetése szükséges, melyet a visszaigazolkás kiküldésétől számított 3 munkanapon belül kell megfizetni.
Az előleg fizetése történhet banki átutalással, illetve OTP, vagy K&H SZÉP Kártyával.
Amennyiben az összeg nem érkezik meg vendégházunk számára, úgy a foglalást semmisnek tekintjük, és töröljük rendszerünkből.
Az előleg fizetése történhet banki átutalással, illetve SZÉP Kártyával.
Banki átutalás esetén az előleget a következő számlaszámra várjuk:
Helló Őrség Kft.
adószáma:
27338542-2-07
székhelye: 8000 Székesfehérvár, Beregszászi utca 57/A
Budapest Bank
10104985-45960300-01005003
Megjegyzésként kérjük a foglaló személy nevét és a foglalás időpontját feltüntetni.
Az előleg megérkezéséről és a foglalás visszaigazolásáról e-mailt küldünk. Foglalása ezt követően válik garantálttá.
A teljes szállásdíj előleggel csökkentett részét az érkezés előtti 2. napig kell megfizetni,
Az idegenforgalmi adót megérkezéskor kell készpénzzel fizetni.
Vendégházunkban bankkártya, illetve SZÉP Kártya terminál nincs, így azokkal a helyszínen nem lehet fizetni.
Lemondási feltételek
Amennyiben a Vendég legkésőbb érkezése előtti 14. napig írásban jelzi, hogy lemondja foglalását, a befizetett előleg teljes összege 5 % kezelési költség levonását követően visszautalásra kerül. A visszautalást Szállásadó a lemondástól számított 10 napon belül teljesíti a Vendég által megadott számlaszámra.
Amennyiben a Vendég legkésőbb érkezése előtti 2-14. nap között írásban jelzi, hogy lemondja foglalását, akkor a szállásdíj 50 %-a kötbérként fizetendő. Amennyiben a Vendég által lemondott időszakot újra tudjuk értékesíteni, abban az esetben a befizett szállásdíj 10 % kezelési költség levonását követően visszautalásra kerül. A visszautalást Szállásadó a lemondástól számított 10 napon belül teljesíti a Vendég által megadott számlaszámra.
Amennyiben a Vendég legkésőbb érkezése előtti 1. napon, vagy az érkezés napján írásban jelzi, hogy lemondja foglalását, akkor a szállásdíj 100 %-a kötbérként fizetendő. Amennyiben a Vendég által lemondott időszakot újra tudjuk értékesíteni, abban az esetben a befizett szállásdíj 10 % kezelési költség levonását követően visszautalásra kerül. A visszautalást Szállásadó a lemondástól számított 10 napon belül teljesíti a Vendég által megadott számlaszámra.
Amennyiben a Vendég írásban nem mondja le foglalását, de az érkezés napján nem jelenik meg, úgy a befizetett előleg / szállásdíj a Vendégház tulajdonába kerül szolgáltatás nyújtása nélkül.
Módosítási feltételek
Időpont módosítás:
Egy Vendég egy időpont módosítást kérhet díjmentesen, minden további módosítás költsége 5.000 Ft/alkalom.
Amennyiben a Vendég legkésőbb érkezése előtti 10. napig írásban jelzi, hogy módosítani kívánja foglalása időpontját, úgy a már befizetett előleg / szállásdíj teljes összege beszámításra kerül az új időpont értékébe. A már befizetett előleget / szállásdíjat a módosítási kérés időpontjától számított 6 hónapon belül lehet felhasználni.
Amennyiben az időpont módosítási kérelem 10 napon belül érkezik, úgy a már befizetett előleget /szállásdíjat csak abban az esetben számítjuk be egy új, 6 hónapon belüli foglalás árába, ha a visszamondott időpontot újra értékesíteni tudjuk. Ha a visszamondott időpontot nem sikerül újra értékesíteni, akkor a Vendég által befizetett előleg a Vendégház tulajdonába kerül szolgáltatás nyújtása nélkül.
Ha a Vendég az érkezést követően, de az előre lefoglalt időpont vége előtt - nem a Vendégháznak felróható ok miatt - távozik a szállásról, akkor a teljes, foglaláskor elfogadott szállásdíj a Vendégház tulajdonába kerül a teljes szolgáltatás nyújtása nélkül.
Vendégek számának módosítása:
Ha az érkezők létszámában változás történik a foglalásnál megadotthoz képest (többen vagy kevesebben jönnének), akkor azt kérjük mielőbb írásban jelezni, hogy a házat megfelelően készíthessük elő.